Wpływ marki SYSCALL na wskaźnik NSP

 

Gość hotelowy w bardzo prosty i szybki sposób może zakomunikować swoją potrzebę naciskająć przycisk, który jest zdefiniowaną treścią/ miejscem. Z pomocą przychodzi SYSCALL, system bezprzewodowego przywołania obsługi hotelowej.

Zadowolony klient to taki, który ponownie odwiedzi nasz hotel.

Już dziś umów się na prezentację

Serwis hotelowy




Ogromne znaczenie w przemyśle hotelarskim ma komfort wypoczynku i jakość obsługi hotelowej. Pomocne mogą okazać się rozwiązania ułatwiające wykonywanie codziennych czynności przez obsługę hotelową.


Przywołanie kelnera w restauracji hotelowej

 

Poprzez nadajniki ST-300-2B klient może przywołać kelnera do swojego stolika. Kelner otrzymuje powiadomienie na pager mobilny SB-650/700.

Wskazanie pokoju obsłudze sprzątającej

 

Recepcja może wysłać informację z transmitera DT-5020 na pager obsługi sprzątającej SB-650/700 z informacją, który pokój należy przygotować na wizfytę nowego gościa hotelowego.

Wezwanie masażysty w salonie SPA

 

Kiedy będziesz przygotowany na masaż wystarczy nacisnąć przycisk ST-900 żeby pojawił się masażysta.

Zakomunikowanie swojej obecności w recepcji

 

Może zdarzyć się, że na recepcji hotelowej nikogo nie ma, a Ty potrzebujesz szybko wymeldować się lub zameldować po długiej podróży. Wystarczy przycisk oraz pager mobilny.

Catering do pokoju

 

Gość hotelowy może przywołać do swojego pokoju obsługę restauracji

Zimny napój pod parasol?


Kiedy jesteś spragniony lub masz ochotę na przekąskę, wystarczy nacisnąć przycisk wezwania obsługi baru, a już za chwilę Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

Kontakt z nami

Field is required
Field is required Incorrect email
Field is required
Field is required
Your message was sent successfully
Sorry, your message was not sent