Skuteczna komunikacja między klientami a personelem ma kluczowe znaczenie dla każdego klienta. W konkurencyjnym świecie kasyn, obsługa klienta różni się od innych. SYSCALL oferuje najbardziej kompletne i niezawodne bezprzewodowe systemy stronicowania w kasynie, mające na celu poprawę efektywności biznesowej i obsługi klienta. Celem wszystkich produktów firmy SYSCALL jest zwiększenie przychodów, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów i wydatków. SYSCALL pomoże Twojej firmie rozwijać się.
System bezprzewody dla kasyna
1. Klienci używają przycisku przywołania , zawsze wtedy kiedy potrzebują obsługi personelu kasyna. 2. Personel niezwłocznie śpieszy z pomocą. |
![]() |
System bezprzewodowy dla obsługi
1. Klienci oczekujący otrzymują pager. 2. Zadzwoń na pager wybierając odpowiedni numer przywołania. |
![]() |
System bezprzewodowy dla personelu
1. Kiedy manager zadzwoni do personelu, połączenie to zostanie wyświetlone na zegarku. 2. Personel bedzie wiedział, który manager go wzywa. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |