Rozwiązania bezprzewodowej komunikacji


DLA KAŻDEJ GAŁĘZI GOSPODARKI

GASTORNOMIA

 

Zadowolony gość to potencjalnie, ponowna wizyta klient w restauracji. W przemyśle gastronomicznym, w którym obsługa klienta to połowa sukcesu inwestuj w system połączeń bezprzewodowych marki SYSCALL.

 

Poprawisz jakość i szybkość obsługi, obsłużysz więcej klientów mniejszym nakładem pracy. Dyskretna komunikacja kuchni z pagerem kelnerem, czy też przywołanie klienta po odbiór zamówienia do wydawki na food-cort to tylko niektóre rozwiązania z szeregu dostępnych możliwości. 

PRZEMYSŁ

 

Bezprzewodowe systemy przywoławcze poprawiają komunikację i zwiększają efektywność pracy w punktach magazynowych. Nie musisz marnować czasu na kontrolę stanu surowców, gdy ich zabraknie lub gdy maszyny przestaną działać. 

 

SYSCALL wpływa na szybkość zgłoszeń awarii, potrzeby, zwiększa produktywność i wydajność pracy linii produkcyjnej. 

FIRMA

 

Najnwosze produkty marki SYSCALL umożliwiają wprowadzenie komunikacji bezprzewodowej w firmach gdzie występują powtarzalne czynności.


Zapewne spotkałeś się z problemem w którym prowadzisz prezentację w sali konferencyjnej i potrzebujesz serwisu cateringowego do sali. Szef ma potrzebę wezwania pracownika do gabinetu, a pracownik call center potrzebuje porady kierownika projektu. Z pomocą przychodzi SYSCALL, który w szybki sposób całkowicie rozwiąże problem.

OPIEKA MEDYCZNA

 

W placówkach opieki medycznej takich jak szpitale, domy opieki i pomocy społecznej, a także przychodnie, miejskie ośrodki pomocy społecznej istotnym elementem jest szybka reakcja na zachowanie pacjenta/ petenta. Sygnał o wezwaniu dociera do pokoju pielęgniarek na monitor informacyjny oraz do komputera z programem monitorującym i pagerem mobilnym. Sygnalizator świetlny zamontowany nad wejściem do pokoju pacjenta może wzmocnić wezwanie o pomoc. SYSCALL oferuje najbardziej kompletny i niezawodny system przywołania opiekuna.

HOTEL

 

Hotele i SPA potrzebują bardziej wydajnych sposobów komunikacji w celu zaspokojenia wymagań swoich gości. Przycisk recepcyjny do wezwania recepcjonisty czy też transmiter z którego możemy wysłać komunikat do pracownika odpowiadającego za czystość w pokojach o wymeldowaniu gościa to tylko niektóre możliwości zastosowania urządzeń marki SYSCALL w hotelach. 

MAGAZYN

 

Komunikacja pracowników magazynu na dużych obszarach bez odpowiednich narzędzi jest zadaniem dość utrudnionym bez odpowiednich narzędzi komunikacji. Pomocnym rozwiązaniem jest wyposażenie magazynierów w pagery mobilne na które wpadają komunikaty o wezwaniu do sektora/ półki lub w inne miejsce. 

RETAIL

 

Markety samo-obsługowe dysponujące szerokim wachlarzem produktów. Często podczas procesu zakupu niezbędna jest pomoc doradcy. Wezwanie kasjera do kasy, wyświetlenie numeru kasy w system jedno-kolejkowym czy też przywołanie opiekuna działu do regału sklepowego nie stanowią problemu dla urządzeń SYSCALL.

KINA I GALERIE HANDLOWE

 

Kierowcy TIR'ów wjeżdżający na teren centrum logistycznego rejetrują się na ochronie, a następnie parkują swoje auta w wyznaczonych miejscach parkingowych w oczekiwaniu na wezwanie do bramy załadunkowej. Każdy z kierowców posiada pager mobilny na którym wyświetla się komunikat o wezwaniu do załadunku. Syscall uławia i wspiera komunikację pomiędzy centrum logistycznym, a kierowcą.