Wpływ marki SYSCALL na wskaźnik NSP


Gość hotelowy w bardzo prosty i szybki sposób może zakomunikować swoją potrzebę naciskająć przycisk, który jest zdefiniowaną treścią/ miejscem. Z pomocą przychodzi SYSCALL, system bezprzewodowego przywołania obsługi hotelowej. Zadowolony klient to taki, który ponownie odwiedzi nasz hotel.

Już dziś umów się na prezentację

Serwis hotelowy

 

 

 

Ogromne znaczenie w przemyśle hotelarskim ma jakość świadczonych usług, komfort wypoczynku i dostępność do dodatkowych atrakcji. Jednym z elementów wchodzących w pakiet komfortu jest jakość komunikacji, a w szczególności reakcja obsługii na potrzeby gościa hotelowego. Z pomocą przychodzą rozwiązania Syscall, które wspierają komunikację w hotelu.


Przywołanie kelnera w restauracji hotelowej

 

Poprzez nadajniki ST-300-2B klient może przywołać kelnera do swojego stolika. Kelner otrzymuje powiadomienie na pager mobilny SB-650/700.

Pokój do sprzątnięcia

 

Recepcja może wysłać informację z transmitera DT-5020 na pager obsługi sprzątającej SB-650/700 z informacją, który pokój należy przygotować na wizfytę nowego gościa hotelowego.

Wezwanie masażysty w salonie SPA

 

Kiedy będziesz przygotowany na masaż wystarczy nacisnąć przycisk ST-900 żeby pojawił się masażysta.

Gość hotelowy na recepcji


Może się zdarzyć, że na recepcji hotelowej nikogo nie ma, a Ty potrzebujesz szybko wymeldować się lub zameldować po długiej podróży. Wystarczy przycisk oraz pager mobilny dla recepcjonistki.

Catering do pokoju

 

Umieść w pokoju hotelowym przycisk do bezprzewodowego wezwania obsługii hotelowej, a Twój gość bez konieczności wychodzenia z pokoju wezwie obsługę restauracji lub serwis.

Zimny napój pod parasol?

 

Kiedy jesteś spragniony lub masz ochotę na przekąskę, wystarczy nacisnąć przycisk wezwania obsługi baru umiejscowiony przy Twoim stoliku, a już za chwilę Twoje pragnienie zostanie ugaszone.