Ogromne znaczenie w przemyśle hotelarskim ma jakość świadczonych usług, komfort wypoczynku i dostępność do dodatkowych atrakcji. Jednym z elementów wchodzących w pakiet komfortu jest jakość komunikacji, a w szczególności reakcja obsługii na potrzeby gościa hotelowego. Z pomocą przychodzą rozwiązania Syscall, które wspierają komunikację w hotelu.
Poprzez nadajniki ST-300-2B klient może przywołać kelnera do swojego stolika. Kelner otrzymuje powiadomienie na pager mobilny SB-650/700.
Recepcja może wysłać informację z transmitera DT-5020 na pager obsługi sprzątającej SB-650/700 z informacją, który pokój należy przygotować na wizfytę nowego gościa hotelowego.
Kiedy będziesz przygotowany na masaż wystarczy nacisnąć przycisk ST-900 żeby pojawił się masażysta.
Może się zdarzyć, że na recepcji hotelowej nikogo nie ma, a Ty potrzebujesz szybko wymeldować się lub zameldować po długiej podróży. Wystarczy przycisk oraz pager mobilny dla recepcjonistki.
Umieść w pokoju hotelowym przycisk do bezprzewodowego wezwania obsługii hotelowej, a Twój gość bez konieczności wychodzenia z pokoju wezwie obsługę restauracji lub serwis.
Kiedy jesteś spragniony lub masz ochotę na przekąskę, wystarczy nacisnąć przycisk wezwania obsługi baru umiejscowiony przy Twoim stoliku, a już za chwilę Twoje pragnienie zostanie ugaszone.