Call Us: +48 884000471
( Mon - Sat)
Mail us for inquiry:
biuro@syscall.pl
SYSTEMY KOMUNIKACJI BEZPRZEWODOWEJ
SYSCALL POLSKA jako przedstawiciel NTTWORKS Ltd. wiodącego producenta systemów przywoławczych z siedzibą w Korei Południowej. Od ponad 18 lat firma dostarcza produkty marki SYSCALL, oprogramowanie oraz usługi na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Od samego początku Syscall Polska skupia się na opracowywaniu i doskonaleniu w dziedzienie systemów przywoławczych dostarczając kompletne, wielobranżowe i niezawodne rozwiązania.
Poprawisz jakość i szybkość obsługi, obsłużysz więcej klientów mniejszym nakładem pracy. Dyskretna komunikacja kuchni z pagerem kelnerem, czy też przywołanie klienta po odbiór zamówienia do wydawki na food-cort to tylko niektóre rozwiązania z szeregu dostępnych możliwości.
SYSCALL wpływa na szybkość zgłoszeń awarii, potrzeby, zwiększa produktywność i wydajność pracy linii produkcyjnej.
Zapewne spotkałeś się z problemem w którym prowadzisz prezentację w sali konferencyjnej i potrzebujesz serwisu cateringowego do sali. Szef ma potrzebę wezwania pracownika do gabinetu, a pracownik call center potrzebuje porady kierownika projektu. Z pomocą przychodzi SYSCALL, który w szybki sposób całkowicie rozwiąże problem.
W placówkach opieki medycznej takich jak szpitale, DPS'ach i przychodniach, a także MOPS'ach istotnym elementem jest szybka reakcja na niebezpieczeństwo związane ze zdrowiem.
Sygnał o wezwaniu dociera do pokoju pielęgniarek na monitor informacyjny oraz do komputera z programem monitorującym i pagerem mobilnym. Sygnalizator świetlny zamontowany nad wejściem do pokoju pacjenta może wzmocnić wezwanie o pomoc. SYSCALL oferuje najbardziej kompletny i niezawodny system przywołania opiekuna.
Przycisk recepcyjny do wezwania recepcjonisty czy też transmiter z którego możemy wysłać komunikat do pracownika odpowiadającego za czystość w pokojach o wymeldowaniu gościa to tylko niektóre możliwości zastosowania urządzeń marki SYSCALL w hotelach.
Pomocnym rozwiązaniem jest wyposażenie magazynierów w pagery mobilne, kierowców w pagery z TRUCK PAGING SYSTEM na które wpadają komunikaty o wezwaniu do odpowiedniego miejsca.
Co w przypadku nowych klientów, kiedy nasz Merchandise management nie wpisuje się w schemat zakupów klientów, a absencja kasjera przy długich kolejkach jest irytująca lub jego obecność jest dla właściciela sklepu mało efektywna? Syscal dostrzega jak ważny jest czytelny przekaz promocji sklepu, zrozumienie potrzeb i pozytywne doświadczenie klienta na każdym etapie procesu zakupu w sklepie. Wezwanie kasjera do kasy, system jedno-kolejkowy, audio-wizualne uruchomienie kasy, czy też przywołanie opiekuna do półki sklepowej to tylko kilka z wielu możliwości.